Sep 17, 2010

Raya di Ipoh

Sangat sangat sangat best . Tak ada tempat yang lagi best selain your own hometown (:
But sadly it come the end . I have to forget all the fun for a minute and teruskan dengan my study . I NEED MORE RAYAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ):

Raya tahun ni mula mula quiet bosan nak mati . But after raya ketiga macam BEST . Awesomeee ! there is nothing that can describe it .

Open house sana sini . And masa tu you will met all your chilhood friends and also all your schoolmate . Awwww . how can i describe it . hmmm . AWESOMEEEEEEEE! haha . That's the only words i can think about it right now .

Thanks KAWAN (:
And and and kepada kawan yang ta berkesempatan nak jumpa , sadly . uhuk3 . I'm sorry :(

Picture untuk di upload . Mood MALAS . sekian terima kasih . HAHA

No comments: